Dag 2 Noorwegen Willem Joanne en Daniël.

31 juli 2018 - Hamar, Noorwegen

Toen deze nacht begon duurde het nog even voor we bij de boot aan kwamen. Eenmaal bij de haven was er verwarring waar we moesten overnachten in de auto. (rond een uur of 1)

Daniël ging een rondje lopen terwijl wij de dingen gingen zoeken om de nacht aan ge namer te maken. Na dat wij alles weer her hadden in gericht gingen we Daniël te gemoed lopen. Hij was een medewerker tegen gekomen die melig was en een broodje aan het smeren/ eten was. Na enig tijd was duidelijk dat we al vast voor de poort mochten gaan staan. bij lijn 4.

Hier begon onze 1e overnachting. Na ieder wel 20 keer draaien vielen we voor een paar uur in slaap. s'ochtends werden we al vroeg wakker.(een uur of 6)

Toen we wakker werden een klein beetje op ge frist in hoe verre dat natuurlijk kan zonder doucht maar met een grote kan water en je toilet spullen. Willem heeft zich lekker onder dat klein straaltje kunnen op frissen. eerst zijn armen en daarna zijn gezicht. Toen had ik mijn tanden borstel gevonden om even lekker me tanden te poetsen.  Daarna volgende al snel Willem met zijn tanden borstel en Daniël maar laggen.

Even de olie pijlen van de auto nog een beetje bij en we konden weer wachten. Door het wachten hebben we de ramen maar even gepoetst zodat we weer aardig wat konden zien.

Toen was het weer tijd om te wachten tot dat er beweging zou komen. kwart voor 8 zou je niet meer konden in checken. De man die Daniël had geholpen begin de nacht zij dat het om 6 uur open zou gaan. Kwart over 7 was de eerste beweging maar helaas waren dit alleen maar schoonmakers en prullen bakken legers.

Half 7 zagen we nog meer beweging een aantal meiden. (ouder van 25 waren ze echt niet) deze leken ons echt niet slim en dat bleek ook wel nadat ze ieder wel 4 keer heen en weer waren gelopen. Gingen de balie en hekken open.

De meid die ons hielp had nog geen 5 seconden de id kaarten in haar handen en keek er een beetje naar. Tot dat de kaartjes voor onze luxe stoelen waren uit geprint en liet ons gelijk door. mochten weer in een rij gaan staan. (dit keer in rij 12)

We werden helemaal niet gecontroleerd. voor we de bood op gingen. Een maal op de bood vertrokken we al snel uit de haven. Even lekker onze ogen dicht kunnen doen. ( niet iedereen lukte het)

Toen we aan de overkant aan kwamen gingen we weer verder met rijden. Na een uur rijden ben ik gaan rijden zodat Willem zijn ogen even dicht kon doen. Na dat ik 2 uur had gereden zijn we gestopt om iets te eten en weer even te tanken. Daarna hebben we de weg weer snel vervolgd.

Willem heeft weer verder gereden zodat ik me ogen weer even dicht kon doen.

Na nog een 1,5 uur rijden waren we eindelijk bij het eerste hotel. Toen we snel in gecheckt hadden zijn we even op de kamer wezen kijken wat een mooie ruimen kamers en wat een mooi uit zicht kan ik jullie zeggen.

Toen zijn we om de hoek eerst wezen binnen zodat we contant in ons handen hadden. Iets verder in die straat hadden we een pitzaria gevonden waar we even een hapje hebben gegeten.

Daarna zijn we snel naar onze kamer gegaan. even lekker douchen en zo lekker ons bed in. Afgelopen nacht even in halen morgen ochtend gaat de wekker weer om half 8. Ik zou zeggen voor iedereen welterusten wij gaan nu op 1 oor.

1. Alex Ligtvoet:
    31 juli 2018
    Welterusten fijn dat jullie aangekomen zijn
  2. Angelica:
    31 juli 2018
    Mooie foto’s. Geniet van de mooie plekken.
  3. Richard:
    31 juli 2018
    Sweet dreams tot nu tiebgast het lekker zie ik