Dag 6 Noorwegen Willem Joanne en Daniël.

4 augustus 2018 - Førde, Noorwegen

De wekker was vandaag weer erg vroeg voor in de vakantie 7uur ging die af. Net voor 8 uur zaten Willem en ik aan het ontbijt. Daniël kwam iets later hij was zich nog even aan het op frissen.

Toen we in de ontbijtzaal kwamen zagen we een chaos van mensen massa. Ze hadden allemaal haast om hun bus te halen. Dit heet bij hun vakantie haasten op de groepsreis van hun. Zou niks voor ons zijn. Zijden Willem en ik gelijk tegen elkaar.

Wat kunnen culturen ook zo verschillen wij als Nederlanders doen op ons bordt wat we ook denken leeg te eten. Hier hebben ze bijna allemaal de cultuur om eerst de hele tafel vol te zetten en dan de helft maar leeg te eten. Zonde van het eten en de andere helft grijpt mis jammer.

Hierdoor konden we even wachten op de sinaasappelsap en het brood.(morgen maar om 9 uur ontbijten in de hoop dat het dan iets rustiger is.

Eenmaal klaar met het ontbijt zijn de naar de kamer gegaan om de spullen te pakken en uit te checken. Toen de auto weer helemaal geladen was zijn we weer op pat gegaan. Wat is het toch mooi en als je een paar meter verder rijt kan het zo anders zijn.

Na ongeveer ander half uur rijden zijn we even gestopt om foto’s te maken en even koffie te zetten. Je wordt altijd blij van een bakkie koffie 😊

Na een tijdje zijn we weer door gereden het begon te regenen. De eerst volgende rotonde zagen we voor hier een goedkopen benzinestation dus maar even tanken dus.

Hier kost 1 liter 15.99 kronen om gerekend iets meer dan 1.60 per liter.

Na dat de auto weer vol zat zijn we verder geren tot het een uur of 1 was en ik heel nodig moest plassen voor de 2e keer haha.

Toen gelijk besloten om even iets kwa middag eten te eten.

Gekken mensen zijn het hier allemaal je komt echt van alles tegen hippies maar ook mensen die lijken op schapenherders uit de jaren 60.

Na dat we onze weg vervolgd hadden naar het hotel zagen we veel moois en genieten doen we hier zeker. Aan gekomen bij het hotel gelijk in gecheckt en naar de hotel kamers gegaan om even een uurtje de ogen te sluiten. Daarna zijn de heren de koffers uit de auto gaan halen. En hebben we gebruik gemaakt van het zwembad natuurlijk.

Na een uurtje zijn we beneden gaan eten. En hadden we besloten om weer een stukje te gaan lopen.

Onderweg hebben we een brood gekocht voor tussen de middag morgen. Nu hopen dat het droog blijft.

Terug in het hotel hebben we een spelletje gedaan beneden en wat gedronken. Ik kon het niet laten om even naar het thuis front te bellen met beeldt om te kijken hoe het met Misty gaat. Wat mis ik haar gemauw.

Na haar weer gezien te hebben kan ik nu lekker gaan slapen morgen gaat de wekker weer om 8 uur.