Nog 2 dagen voor vertrek Noorwegen Willem Joanne en Daniël.

28 juli 2018 - Bergambacht, Nederland

De voorbereidingen zijn in vollen gang.

Vanmorgen lekker uitgeslapen (10uur wakker).
Toen we eenmaal wakker waren en alle dingen gedaan hadden om de spullen in huis te halen wat we nog nodig hadden konden we eindelijk echt beginnen met het voor bereiden van de vakantie.

Als eerst hebben we vanmiddag de auto gepoetst aan de binnenkant, de achterbank en zitting uit de auto gehaald. Dit natuurlijk allen achter de bijrijders kant zodat we wel 3 zit plekken overhouden. Willem heeft de adapter voor alle elektra punten gemonteerd.

Na dat we dit allemaal gedaan hadden even lekker gedoucht.

Omgekleed en even op de bank gezeten. waardoor we hebben gezien dat we wereldkampioen zijn geworden met waterpolo dames. Na dit zijn we op de fiets naar dorp gegaan met Daniel en Astrid.

We waren gevraagd om mee uit eten te gaan om de vakantie te vieren. Dat is zeker geen straf om de vakantie in te leiden met een eten bij HOF21 in Bergambacht.

Wat hebben we gelachen en ja natuurlijk ook gek gedaan daar zijn Daniel en ik(Joanne) ook familie voor. Lijken we op elkaar? Hoe kom je er bij hahaha.

Wat de boer niet kent dat eet hij niet.

Na een leuke avond de dingen besproken die we allemaal nog moeten regelen voor we echt op vakantie kunnen gaan.

Zo lekker ons bed in en morgen weer een vollen dag met voorbereiding.

1. Alex Ligtvoet:
    28 juli 2018