Dag 11 Noorwegen Willem Joanne en Daniël.

9 augustus 2018 - Vettre, Noorwegen

De wekker stond om half 9 zodat we om 9 uur aan het ontbijt zouden zitten en dit was ook het geval Daniël kwam ietsjes later maar die was er al snel.

Tijdens het ontbijt kwamen we de andere 2 koppels weer tegen. 1 koppel gaat vandaag al weer richting huis maar zullen we nog 2 tussen stops aan over houden. Tijdens het afscheid van dit koppel kwamen we allemaal op het zelfde neer dat een er een soort mensen onder ons zijn in het hotel die niet denken aan de mensen om hun heen. Deze mensen hebben de rest van het hotel 's nachts en 's ochtens wakker gehouden. Maar we waren het allemaal met elkaar eens dat we er niet blij mee waren.

Na het afscheid van dit koppel zijn we gelijk door gegaan naar Oslo. Wat kan het stinken in een stad. Dit hadden wij niet verwacht.

Eenmaal aan gekomen in Oslo was het al bijna 20 graden en bijna geen schaduw en wint. Voor ons die al bijna 2 weken niet warmer dan 14 graden zijn gewent niet uit te houden. Maar vol goeden moet gingen wij naar de hop on hop of bus kijken of dit wat was. eenmaal daar aangekomen zagen we al snel dat de bussen erg vol zaten en we zouden moeten gaan staan als we mee wouden, Wij die het al erg warm hadden hebben besloten om de hop on hop of niet te doen.

Dus zijn we richting de beelden tuin gegaan, kijken of het hier wel uit te houden was maar helaas ook hier was het al snel veel te warm. Dus besloten om een ijsje te kopen en lekker terug naar het hotel te gaan.

Terug in het hotel zijn we even een paar uurtjes op bed gaan liggen. Hierna hebben we even knakworstjes opgewarmd en op brood gedaan heerlijk je eigen dingetjes. Toen we dit lekker op hadden zijn we een stukje wezen lopen. terug bij het hotel hadden we besloten om wat te gaan eten. Na een kleine woorden wisseling bij het restaurant toch besloten niet uit eten te gaan en weer terug te keren naar het hotel en ieder even elkaar te laten omdat we allemaal moe zijn.

Nu even ieder zijn eigen ding en zo lekker slapen. Morgen weer een langen dag.

1. Jan en Elly van den Brink:
    13 augustus 2018
    Joanna, Willem en Daniel.
    We willen jullie bedanken dat we jullie reis mee mochten beleven.
    Het was iedere avond weer spannend wat jullie die dag hadden beleeft.
    De foto's waren ook een mooie impressie van de dag.
    Het is een druk programma wat jullie hebben gedaan en waarschijnlijk ook er vermoeiend..
    Maar we hopen dat het voor jullie een onvergetelijke vakantie was.
    Nogmaals onze dank dat we mee mochten genieten.

Gr. Jan en Elly
  2. Richard:
    15 augustus 2018
    Was een mooie beleving maat waar is de terug reus gebleven ???
    😂😂😂😂
    Nee hoor was een mooie verhaal en foto’s iets wat je aantrekt om het ook te gaan doen top
    He dank en tot hauw