Dag 10 Noorwegen Willem Joanne en Daniël.

8 augustus 2018 - Vettre, Noorwegen

Beter laat dan nooit zeg ik dan maar.

Gisteren te moe om nog de blog te tikken maar hier komt hij dan.

De nacht was erg slecht verlopen voor Willem en mij we konden maar niet in slaap komen terwijl het bed juist super was en er niks mis was met het hotel. Toch konden we maar niet slapen. We vielen pas een uur of 3 in slaap.

De wekker ging al weer om 8 uur zodat we om 9 uur de koffers gepakt zouden hebben. Om dan naar het ontbijt te gaan. Dit was ook het geval maar wat was het moeilijk om ons bed uit te komen na zon rot nacht.

Eenmaal alles in de auto en we bij het ontbijt werden we een beetje wakker dat komt door de koffie natuurlijk. Een dag zonder koffie is een dag niet wakker genoeg hahaha.

Na het ontbijt hadden we uitgecheckt.

Eenmaal onderweg kregen we alleen maar regen en nog eens regen. Daniël en ik hebben de eerste 1,5 uur daar niks van gemerkt aan de binnenkant van onze ogen. Toen ik wakker werd zag ik het restaurant met de gouden bogen goed voor iets drinken. Willem een bakkie koffie en ik wat fris Daniël hoefde niks die ging weer verder slapen. We zijn ook snel weer verder gereden door het slechte weer was er ook weinig onderweg te zien.

Na nog eens 1,5 uur gereden te hebben kwamen we aan bij het hotel. We hadden gelijk in gecheckt en de kamers bekeken. Dit is een erg oud en niet heel schoon hotel. Ook een beetje verouderd. Wij vinden dit het slegste hotel van allemaal. ook de andere 2 stellen die we via deze reis hebben ontmoet vonden dit het slegste hotel.

Na dat we in gecheckt waren zijn we naar de supermarkt gelopen die niet ver hier vandaan zit. Deze super markt heet KIWI. Wat een naam maar ze verkopen er echt maar 1 soort kiwi en voor de rest echt een normalen supermarkt.

Eenmaal weer terug bij de auto hebben we alle spullen gepakt wat we de komende 2 dagen nodig denken te hebben. Dit omdat dit het laatste hotel is voor we weer lekker naar huis toe gaan.

Vol geladen naar de hotel kamer. hadden we nog geen middag eten op dus besloten we pannenkoeken te maken. op het balkon waar net 3 stoelen en een heel klein tafeltje pas. We hebben geprobeerd pannenkoeken te maken alleen helaas werden ze niet echt gaar. Na een aantal te hebben geprobeerd hadden we maar besloten om het op te geven. Dan maar noedels die we ook nog bij ons hadden. dan maar een pannetje water op het vuur. Dit was een beter succes dit was heerlijk.

Na het eten hadden we besloten om even lekker te gaan zwemmen. Dit werd al snel een uur of 2 a 3. Na het zwemmen hebben we even aan gekleed en besloten om maar bij de mc donalds te gaan eten omdat we de burgers echt helemaal zat zijn. Verder dan burgers staan hier alleen maar salade op het menu die echt veel te bitter is :( en vis wat Daniël en ik echt niet lusten.

Dus werd het dit keer maar mc donalds. En wat nemen we als we geen zin hebben in burgers natuurlijk gewoon kipnuggets. Na dat we dit op hadden en ons toetje op hadden gingen weer naar het hotel. Ook nu regende het gewoon.

Terug in het hotel hebben we een spelletje gedaan en zijn we naar bed gegaan. we waren erg moe waardoor ik ook te moe was voor deze blog. Maar beter laat dan nooit.

1. Richard:
    10 augustus 2018
    Beetje jammer van het slechte weer maar Enjoy nog ff