Dag 9 Noorwegen Willem Joanne en Daniël.

7 augustus 2018 - Geilo, Noorwegen

De wekker stond om half 8 zodat we met alle spullen om half 9 bij de auto stonden om alles weer in de auto te stoppen. Toen alles in de auto zat zijn we gaan ontbijten.

Na het ontbijt hadden we uitgechakt. we hadden een langen rit voorde boeg de 1e stop was over 1 uur en 45 min. Daar aan gekomen hebben we een bakkie thee en koffie gedaan met gebak. Wat een uitzicht echt geen woorden voor.

Daarna zijn we weer verder gegaan en hadden we een rit van 1 uur en 23 min. Aan gekomen op de plek van bestemming zagen we de hoogste waterval. Na een aantal foto's en even gekeken bij de winkeltjes. hadden we even iets gegeten voor we weer verder gingen. weer een rit van meer dan een uur

Eenmaal bij het hotel aan gekomen hebben we even 1,5 uur op bed gelegen voor we gingen eten. na het eten hebben we een spelletje gedaan en gaan nu lekker slapen de foto's zeggen genoeg. we hebben veel gezien en gaan nu lekker slapen.

1. Jacoline:
    11 augustus 2018
    Wat een prachtige plaatjes! En in het echt waarschijnlijk nog mooier en indrukwekkender.