Dag 4 Noorwegen Willem Joanne en Daniël.

2 augustus 2018 - Stranda, Noorwegen

Dag 4 al weer wat gaat de tijd snel als je het naar je zin hebt. Vandaag stond de wekker weer lekker vroeg zodat we wie snel verder konden. Om 8 uur zijn we gaan ontbijten dit was weer lekker en hebben erg veel gedronken. Dit keer hebben we goed op gelet met de eieren hahaha. Na het ontbijt zijn we even naar onze kamer gegaan om de laatste spullen in te pakken. Nadat we dit hebben gedaan hebben we de auto weer op nieuw in geladen. Hier zijn we nu heel erg goed geworden.

Toen we dit hadden gedaan zijn we naar de receptie gegaan om uit te checken. Daarna zijn we eerst wezen tangen op de weg naar een bank om contant geld in onze zak te hebben.  Hier wordt met Noorse klonen betaald.

Na het pinnen hebben we onze weg vervolgd naar het volgende hotel waar we 2 nachten zullen overnachten. Onderweg hebben we even billen genepen of we heel boven zouden komen wat is het hoog en stijl. Op de foto’s kunnen jullie dat zien ook zijn we veel beekjes tegen gekomen. Tussen de middag hadden we een snackje genomen wat nog bij ons hadden. We zaten nog erg vol van de morgen en het regende om zelf iets te bereiden wat onze planning was.

Na een stijlen tocht zigzaggend de berg op zijn we op de top even gestopt om foto’s te nemen. Hier was het lekker koel en droog dit omdat we bijna boven allen wolken waren.

Snel hebben we onze weg vervolgd wat blijft het mooi Noorwegen. Zelfs al te hebben gekeken voor een vakantie huisje. Hier zijn de woningen niet zo geel duur voor het grond wat je er voor krijgt. Maar nog niks echt gevonden misschien komt dat nog.

Na een tijdje kwamen we aan bij de bood om bij stranda te komen. De neus van de bood ging open om er in te rijden blijft apart.

De boottocht waren we al snel bij het hotel met 4 sterren. In gecheckt zijn we lekker gaan zwemmen en de sauna in. Na de sauna zijn we lekker op pad gegaan te voet hier hebben we een aantal mooie foto’s van gemaakt.

Onderweg hebben we lekker avond gegeten tegen over een kerkje wat ook een begraafplaats bleek te zijn.

Terug op de hotel kamer hebben we even een spelletje gedaan en koffie en thee gedronken Daniël een lekkere cup a soep.

Na een aantal spelletjes zijn we lekker even naar de sauna gegaan als we het hebben genieten we er zeker van.

Zo lekker onze ogen dicht doen en morgen een klein beetje uit slapen 9 uur.

1. Richard:
    2 augustus 2018
    Ziet er erg mooi uit
  2. 3 augustus 2018
    Mooi land achter iedere bocht weer een verrassing
  3. Willem en Joanne:
    3 augustus 2018
    Dat zeker Liesbeth en ja we zijn verlieft geworden op het land nu al plannen voor volgend jaar :)